A Pittsburghi Egyetem Rákkutató Intézetének tanulmánya szerint egyes zöldségek, mint a brokkoli, a torma, a karfiol és a káposzta olyan vegyületeket tartalmaznak, amik nemcsak hogy megállítják az egerekbe ültetett prosztata ráksejtek növekedését, hanem a daganatot tápláló erek kialakulását is gátolják. A tanulmányt az Amerikai Rákkutató Szövetség áprilisi éves konferenciáján tették közzé Los Angelesben.