2007. június 28. 4:56, stop.hu
Egy egyedülálló vizsgálatban a York Egyetem és a Hul York Orvosi Központ kutatói bebizonyították az összefüggést a depresszió és a zöldségekben lévő vitamin, a folsav alacsony szintje között.
cikk küldése
Tovább a teljes cikkre...
Írja be a keresett kifjezéseket
Web katalógus hírek játékok