Kevés vitamin és édesség a hosszú élet titka?

2007. október 5. 4:10, stop.hu

Az édességekről és vitaminkészítményekről való lemondás meghosszabbíthatja az életet - derült ki német kutatók vizsgálataiból. A szakemberek azt tapasztalták, hogy a szőlőcukor-bevitel csökkentése akár negyedével növeli egyes férgek élettartamát.

cikk küldése

Tovább a teljes cikkre...

Keresés