2007. november 1. 23:17, stop.hu
A francia d'Angers Egyetem kutatói legújabb kutatásuk során megállapították, hogy a polifenolok mennyiségtől függően különböző, akár rákellenes hatásúak lehetnek.
cikk küldése
Tovább a teljes cikkre...
Írja be a keresett kifjezéseket
Web katalógus hírek játékok