A csapattól nemrég távozó Rhianna Pratchett mesélt a Rise of the Tomb Raider és a 2013-as előzmény történetéről, ami néhány érdekes változtatáson ment át a megjelenés előtt.
Az éjszaka folyamán Gabe Newelltől, a Valve fejétől lehetett bármit kérdezni, ő pedig igyekezett minél több kérdésre választ adni. A Half-Life 3 nem került szóba, de így is sok megnyugtató infót kaptunk tőle.
A legfrissebb fejlesztői videóban Jeff Kaplan a PTR-ról beszél; arról, pontosan miért fontos, milyen változások jönnek még, és tényleg igaz-e, hogy Sombra túl gyenge, Ana meg túl erős.
A sajtóeseményeken általában mindenféle apróságokat osztogatnak, amik, mivel exkluzív relikviákról van szó, egy gyűjtőnek sokat érhetnek. Néhányan úgy gondolják, bármit pénzért lehet tenni.
Az Art of Stealth több kritikus szerint is egy halom szemét szórakoztatói értékével vetekszik, de a fejlesztő foggal-körömmel védi a termékét, és egy játékost jogi lépésekkel is fenyegetett.
A Ubisoft szeretne beerősíteni esport fronton, ezért ebben az évben komolyan átalakítják a hivatalos versenyeket, így többen játszhatnak majd még nagyobb nyereményekért.
Az egykori BioShock fejlesztőket is tömörítő The Deep End Games első hátborzongató projektjében egy vak főszereplőnővel retteghetünk majd, méghozzá egyel több konzolon.
Az sem baj, ha még csak érdeklődsz a Resident Evil sorozat iránt, esetleg kipróbálnád a Resident Evil VII-et (akár PS VR-ral); gyere el a januári GameNightra, számos programmal várunk mindenkit!
Úgy látszik az ünnepek alatt valaki Reszkessetek, betörők! túladagolást szenvedett, ez vehette rá, hogy elképzelje, milyen lenne Kevin és szomszédsága pszichopata gyilkosként.
Azzal talán nem sokat foglalkoznának a gamerek, hogy Dél-Korea hadserege új vadászgépet épít, de az már feltűnt, hogy a Battlefield 3 és az Ace Combat felvételeivel próbálták bebizonyítani annak hatékonyságát.
Az animációnak és animátoroknak szentelt eseményen olyan stúdiók szakemberei mesélnek erről a területről, mint a Naughty Dog vagy a Blizzard, tehát érdemes lesz figyelni.
A hónap végén megjelenik az IO Interactive epizodikus Hitman játékának első évada dobozosan, a fejlesztők pedig gondoltak azokra, akik még egyetlen epizóddal sem játszottak, hanem megvárták a teljes kiadást és egy gameplay videóban mesélnek a játékmenetről.