Nem tudom, hogy ez meglep-e valakit, de az EA megint esélyes az Amerika legrosszabb cégének járó nem túl megtisztelő díjra. A Microsoftot és a Facebookot kell lenyomnia.
A Tangentlemen a szakma olyan veteránjaiból verbuválódott kis csapat, akik a játéktörténelem egy-egy kiemelkedően fontos alapkövének letételénél is ott voltak.
Manapság egyre nagyobb teret hódítanak a szimulátorok, és bár egyelőre a DayZ vezeti a listát, számos trónkövetelő jelent meg a színen. A kecskeszimulátor után most jönnek a mackók.
A From Software játékát sokan támadták az utóbbi időben, amiért grafika terén nem hozta az elvárt szintet. A stúdió most röviden válaszolt a rajongóknak.
Miután határozatlan időre pihenőpályára állította ritmusjáték sorozatait, az Activision azok DLC-it is törli az Xbox Live, a PlayStation Network és a Nintendo eShop áruházaiból. Viszont most olcsón töltheted le őket!
Nagyobb felbontású OLED kijelző, infravörös érzékelő, csökkentett lag - az Oculus Rift Development Kit 2 lényegesen jobb elődjénél, és jóval közelebb áll a végleges változathoz.
A Microsoft ID@Xbox rendszere megkönnyíti a független fejlesztők számára a játékfejlesztést. Jelenleg az alábbi 25 játék készül a rendszer keretein belül.
Az Epic Games bejelentette új, Oculus Rift támogatással érkező játékát, melyben a saját nappalinkban irányíthatunk két, az Unreal Engine 4 által megjelenített hős lovagot. Mókás lesz.
Pár órával ezelőtt egy olyan esemény történt, amiről gyerekeink biztosan tanulnak majd az iskolában. Megszületett az ötmilliomodik komment a GSO fórumán!
Új fizetési modellt vezetett be az Epic: amelyik fejlesztő (akár az amatőrök is) az Unreal Engine 4-et használva szeretné elkészíteni játékát, havi 19 dollárért és a játék bevételeinek 5 százalékáért még a motor forráskódját is megkapja.
A mai nap folyamán két kulcsember is bejelentette távozását, és bár két különböző stúdiónál dolgoztak, mindkét stúdió a Sony kötelékébe tartozik. Mi állhat a háttérben?