Alekosznak háromszor is összejött Veronika...

2011. június 8. 8:00, Habostorta

Duzzogva indultak útnak, majd Görögországban azonnal egymásnak estek Nemes egyszerűséggel végigszexelték a napot Alekoszék, Veronika háromszor adta oda magát a görög hősnek. Igaz, messzire ment ember azt mond, amit akar... Úgy tűnik, a hazai terep meghozta a villahős kedvét a hancúrhoz, olyannyira, hogy az eddig erősen hanyagolt mennyasszonyát egyből megkívánta, ahogy görögföldre lépett - háromszor is. Veronika komolyan vette fogadalmát, miszerint kihasználja a Kos szigetén töltött hetet arra, hogy elhalássza Tünde elől Alekoszt (bár az is lehet, hogy ezt diktálja sértett hiúsága.) Mindenesetre most boldogan hódolt be a görögnek - írja a Bors. Bár az indulás meglehetősen viszontagságos volt, a jutalom álomút erős érv a boldogsághoz. Az okostojás életében először repült, és elmondása szerint elég rosszul viselte az utat meg a légörvényeket. "Megijedtem a turbulenciától, rettenetesen féltem a levegőben, annyira, hogy se menni, se enni, se inni nem mertem. Aztán mégis megittam két boros kólát, és aztán már élveztem az utat. Amikor leszálltunk, az maga volt a csoda" - mesélte a bulvárlapnak a szexkiborg.       Alekoszt azonnal romantikus hangulatba ringatta a mediterrán levegő és az édes semmittevés, és ennek már a szállodaszobában egyértelmű jelét adta."Eltöltöttünk ott egy laza negyven percet, élveztük egymás társaságát, amúgy görögösen. Aztán kiszálltunk az ágyból, elmentünk vacsorázni, és megkóstoltattam Veronikával a Metaxát. Utána sétáltunk egy nagyot a tengerparton, és újra élveztük egymás társaságát, majd visszatértünk a hotelba, és még egyszer élveztük egymás társaságát." Csimpi szerint ez azért van, mert Görögországban gyorsabban regenerálódik, ami itthon akár egy hétig is eltart, arra ott elég egy-két óra. "Az biztos, hogy élvezzük a tengert, aztán az is lehet, hogy bérelünk egy motort, és bejárjuk vele a környéket" - mondta terveiről az érdi csődör. "Valahogy itt teljesen másként alakul minden, mint odahaza..." - tette hozzá elégedetten. A Tubitubinak becézett Veronika szintén elégedett a vakáció első napjával."Nagyon jól telt az éjszaka, bár mindketten meglehetősen fáradtak voltunk. Iszogattunk, lazítottunk, aztán fürödtünk a tengerben. Gyönyörű itt minden, rengeteget napozunk, pihenünk, ejtőzünk, de azért remélem, a szórakozásra, bulizásra is jut majd elég idő" - reménykedett a szilikonos tizenéves menyasszony. (Forrás: Bors)

Tovább a teljes cikkre...