Ahogy minden nagy játék esetében, úgy a The Witcher 3: Wild Hunt kapcsán is fontos a játékidő kérdése. És ha jönnek a speedrunnerek, felköthetik a gatyájukat, meg fognak izzadni rendesen.
Közel járunk már a Project Cars megjelenéséhez, addig is a Slightly Mad Studios egy újabb, a Renault márkára koncentráló trailerrel hárfázik az idegeinken.
Vannak pillanatok, amikor az ember észreveszi az apró szépségeket is az életben. Például azt, hogy egy DVD lemez tökéletesen alkalmas arra, hogy minden játékhősnek kilógjon a nemesebbik fele a gatyából.
Mára konzolokon is észben kell tartanunk, mennyi tárhelyet foglalnak telepített játékaink, de az Xbox 360 esetében egy frissítésnek köszönhetően újra önfeledten telepíthetünk.
Nem kell rengeteget várnunk a True Detective második évadára, az új szereplők kalandjai már júniusban el is indulnak. Az első kedvcsináló is befutott, ami bár sokat nem árul el, egy sorozatrajongót sem hagy hidegen.
A The Witcher 3: Wild Hunt új előzetesében közel öt percen keresztül nézhetjük a játékot mozgás közben. A félmeztelen Geralt felsegít egy lányt egy unikornisra, aki utána szó szerint levarázsolja magáról a felsőjét.
Az Electronic Arts közzétett egy infografikát, ami összefoglalja a Battlefield: Hardline eddigi egy hónapját. Szerintetek hány embert ölt meg a kanapé?
Egy rendkívül sötét gyilkossági ügyben vezette nyomra az amerikai rendőröket az áldozat PlayStationje, miután annak konzoljáról jelentkezett be a férfi, akit az eredeti tulajdonos megölésével gyanúsítanak.
Nem biztos, hogy az okosórák annyira elterjednek, mint azt egyesek várják, de az biztos, hogy lesz egy stúdió, akik direkt ezekre gyártanak majd játékokat. Az ő első alkotásuk a Runeblade.
Napi aktivitásunk monitorozása csak egy a számtalan elérhető előny közül, melyekre a rendkívül népszerű és divatos okoskarkötők képesek. Teszteltük a kínálat legjavát.
A Frozenbyte platformere szebb mint valaha, ráadásul az első gameplay trailer alapján úgy tűnik, a Trine 3: The Artifacts of Power a játékmenetben is egy nagyobb ugrásra készül az elődökhöz képest.
Ken Levine, a Bioshock atyja továbbra is a történetmesélés egy új módján dolgozik, ezúttal pedig egy interjúban mesélte el, hogyan lehet szerinte igazán érdekessé tenni egy karaktert.