Idő előtt kitudódott a Batman: Arkham Origins két utolsó bérgyilkosának kiléte, és ha valóban ők lesznek Batman további ellenfelei, akkor - ahogy vártuk - egy különösen izgalmas kaland jön el a héten.
Egy friss interjúból kiderült, hogy a játék tervezője szerette volna könnyebbre csinálni a Space Invaderst, de hallgatott a körülötte lévők visszajelzéseire. Rosszul tette volna?
Sokakat érdekelt a négy napja megjelent The Stanley Parable, hamar sikerült elérnie egy olyan mérföldkövet, amit sok más játék csak hónapok alatt tudott volna.
Megint itt az idő, hogy a 2K játékaival zárkózzunk fel - az utóbbi évek hat legjobb játékát választotta ketté a kiadó, hogy azokat két csábító pakkban hozza el nekünk.
Az abszolút győztest nem ismerjük, de jó eséllyel pályázik a címre Ausztrália, ahol meglepő módon a lakosság 70 százaléka gamer. Bizony, hetven százalék. Durva.
Nem csak a felhasználók nem elégedettek a napokban megjelent Dark Matterrel, a fejlesztők is tudják, hogy a játék még nem teljes, és dolgoznak is a tökéletesítésén.
A Penn State politikatudományi tanszékének kutatói olyan adatbázist hoztak létre, amelynek segítségével nagy biztonsággal előre jelezhető, hol törtnek ki fegyveres konfliktusok a világban.
Úgy tartja a mondás, hogy "ami jól néz ki, az jól is repül". Autó és repülő kombinációjában eddig ez még nem nagyon jött össze, de itt egy újabb próbálkozás a szomszédból.