A Münchausen by proxy bizarr pszichiátriai szindróma és gyermekbántalmazási forma egyszerre, ugyanis a gyermekét megmentő, és ezzel magát az egekbe emelő anyuci egyben az a személy is, aki beteggé teszi a saját gyermekét. Erre a nem kicsit érdekes témára épül Aneesh Chaganty thrillere, és meg kell hagyni, zseniálisan. Az anya, Diane (Sarah Paulson)
Az ezredforduló után az akciófilmek zsánere komoly változáson esett át, ami nagyrészt a technológiai fejlődésnek köszönhető (gondoljuk csak a Mátrixra). Az alkotók előtt a forradalmi eszközökkel és technológiákkal új távlatok nyíltak meg az akciójelenetek terén, ami túlzás nélkül forradalmat hozott a zsáner történetében..
Vannak akciófilmek, amelyeknél egy idő után csak abbahagyjuk a számolást, hogy épp hány rosszfiúval is végzett a hősünk, hogy példaként csak Arnold Schwarzenegger filmjeit vagy épp a John Wicket említsük.
Néha igazán katartikus tud lenni az élmény, amikor egy szomorú film végén elmorzsolunk egy könnycseppet, de vannak filmek, amik talán már túl messzire mennek, és darabokra szaggatják a szívünket valamelyik főhős megölésével.