Alig néhány nap múlva érkezik az év egyik legjobban várt sorozata, a Steven Soderbergh rendezésében készült A kör bezárul, amelyhez nemrég “landolt” az előzetes is.
Az amerikai nő azt hitte, egy hatalmas bokor kitakarja a kilátást a hálószobája ablakából, de tévedett. Másfél éve költözött be a lakásba, és gyorsan népszerűvé vált a szomszédok körében.
Amikor elolvastam az ismertetőt – nem a fenti sületlenséget –, úgy éreztem magam, mint amikor ráakadok egy könyvre, aminek a borítója érdekes, a fülszövege pedig annyira szokatlan, hogy azonnal olvasni akarom. Az egy csillag elvonása épp ennek a felcsigázásnak a lelombozásáért történt. Ugyanis egy közepesen izgalmas felütés után igen gyorsan ellapo
Érdekes koncepció, és érdekes film. Caroline Labréche és Steeve Léonard filmje. Azt nem tudom, ki hogyan van ezzel, de én személy szerint kifejezetten kedvelem azokat a filmeket, amelyeknél nem kapunk szinte semmilyen felvezetést vagy háttérinformációt, ehelyett az események sodrásával együtt haladva, szinte kirakósként áll össze a kép a helyzetet
Szerintem nagyon sokan az 1999-es Blair Witch Projectet tartották a found footage stílus atyjának, pedig valójában csak beindította a kézikamerás horrorfilmek mára hihetetlen mértéket öltő népszerűségi lavináját. Mint azt talán a horrorfanatikusok többsége biztosan nem tudja, hogy az 1961-es The Connection (rendezte: Shirley Clarke) volt az első kl
Mert a Pokol bennünk van, ugye? Vagy nem értesz vele egyet? Na, nézzünk csak utána! Fabrice Du Welz, Romain Protat és Benoit Debie filmje. Mi a felállás? Marc Stevens (Laurent Lucas) előadóművész, aki azzal keresi a kenyerét, hogy kissé ironikusan az öregek otthonában énekelget meg táncol, hogy szórakoztassa a kiéhezett hölgyeket. A romantikus dalo