„Tudom, dinoszaurusz vagyok – mondta keserűen Paul Newman, a kiváló színész, aki már életében legenda lett. – Az utolsó, amelyik még a csülkein áll. Dinoszaurusz, amely bizonyos fokig fölöslegessé vált, értelmetlen a létezése. Divatjamúlt, mint a színészek.” Tíz esztendeje, hogy elment.
Eddig négy alkalommal vitte színre Vidnyánszky Attila Madách Imre klasszikusát, Az ember tragédiáját. A mai, pénteki bemutatóra négy éve készül a rendező.
Kilenc éven át tartó rekonstrukció után, október 22-én, az intézményalapító Liszt Ferenc születésnapját ünneplő koncerten szólal meg újra a budapesti Zeneakadémia nagytermében a felújított Voit-orgona.
Mindannyiunk fejében megfordult már a gondolat, hogy mennyivel könnyebb lenne az élet, ha a tankönyvek felett roskadás helyett a fotografikus memóriánk segített volna át minket a vizsgaidőszakokon.
Kieselbach Tamás és csapata rendezte Magyarországon az első online aukciót, az üzleti lehetőségeken túl is elkötelezettek a magyar festészet ügye és méltó reprezentálása mellett.
A Kossuth- és Liszt-díjas operaénekes az M5 csatorna pénteki Kulturális Híradójában beszélt annak kapcsán, hogy őt választották az Operettszínház új főigazgatójának.
Kiss B. Attilát nevezte ki a Budapesti Operettszínház élére a szakminiszter. Az operaénekes nem keseredett el attól, hogy a társulatból kevesen támogatták, szerinte tartanak az ismeretlentől, de igyekszik rászolgálni a bizalomra. Azt mondta, a pályázatát még pénteken közzéteszi az interneten.
Fekete Péter, az Ember Erőforrások Minisztériumának kulturális ügyekért felelős államtitkára hangsúlyozta, hogy a fesztivál immár nemzetközi hírnévre tett szert.