Iráni vámpír-művészfilm. Érdekes, és izgalmas koncepció. Lehet, hogy ezt még emészteni kell egy kicsit, de nem csoda, hogy egy ilyen elborult alapötlet egyből megragadta a figyelmemet, a film eddigi hatalmas fesztiválsikereiből kiindulva pedig még sokakét is. Csak éppen a produkció nem annyira iráni, nem annyira a vámpírokról szól (művészfilmnek mű
Mira Sorvino "hihetetlenül zavarba ejtőnek" nevezte az Akadémia döntését, miszerint édesapját, Paul Sorvinót kihagyták az Oscar 2023-as In Memoriam szegmenséből,.
Két dolog miatt féltem a filmtől: 1. A rendező miatt, mivel az alkotásai eléggé megosztók. Ahogyan a filmjeinek értékelése is hullámzó minőséget mutat. 2. A mai LMBTQ hatás erőssége miatt. Nem vagyok homofób, ezt az értékelésem is jelzi, de a céltalan, propaganda jellegű direkt szájba rágást nem kedvelem. Normál határokon belül no problem. Jelentem
Már a film első pár perce ledöbbentett. Nem tudtam, hol vagyok. Csak merem remélni, hogy nem „ott” és nem az történt, amire gondoltam. Mikor megláttam, úgy pattantam ki az ágyból, hogy két lépés után már a gépnél voltam, de aztán megváltozott a helyszín és lehiggadtam. (Remélem, csak az én fantáziám lódult meg egy kicsit.) A film az emberi kegyetle
Bár a sorozat egy gombazombik által elfoglalt világot mutat be, ahol a civilizáció összeomlott, meglepően kevés zombit látunk. A hangsúly a karaktereken van, és a történtek mind az emberi elvetemültséget, a kultúrától való sodródást és az emberség elvesztését dolgozzák fel. Lényegében a The Road sorozatba alakítva. Mindezt remek színészi játékkal,
Giorgos Lanthimos első angol nyelvű filmjében sem hazudtolta meg önmagát. A görög weird wave alapjait lerakó rendező a nemzetközi piacon is egy sokkolóan abszurd világábrázolással és egy borotvaéles társadalomkritikával debütált. A homár egy alternatív, nyomasztóan disztópikus világba vezet, és minimalista eszköztárral kelt markáns és produktív hat
Jessica Alba kétségtelenül Hollywood egyik legdögösebb színésznőjének számít, aki most azt is elmondta, hogy pályafutása elején, hogyan kerülte el azt, hogy ragadozók áldozatává váljon.
Ahol vannak nyertesek, ott bizony vannak vesztesek is. Nincs ez másképp az Oscar-gálán sem, minden évnek megvannak a nagymeglepetései és a még nagyobb drámái. Idén is akadt néhány, színészek és filmek, amelyeket előzetesen mindenki a győztesek közé várt, aztán mégsem. Ezek közül szemezgetünk.
Michael J. Fox őszintén beszélt betegségével kapcsolatban egy friss interjúban, amelyben a színész megjegyezte, hogy egész egyszerűen “nincs ideje az önsajnálatra”.
Nem állíthatjuk, hogy az elmúlt hónapokban ne tettek volna meg mindent a legnagyobb streamingszolgáltatók, hogy igazán izgalmas tartalommal lássanak el minket. A Netflixen pedig ismét egy “sorozatgyilkosos” sztorira kattantak rá a nézők.