Kétség nem fér hozzá, hogy Az ördögűző mérföldkő a horrorfilmek történetében, mind témáját, mind a kivitelezés rendkívül magas színvonalát illetően. A sztori: egy 12 éves lányt megszáll az ördög, és két pap arra vállalkozik, hogy megszabadítják őt a gonosztól.
Iráni vámpír-művészfilm. Érdekes, és izgalmas koncepció. Lehet, hogy ezt még emészteni kell egy kicsit, de nem csoda, hogy egy ilyen elborult alapötlet egyből megragadta a figyelmemet, a film eddigi hatalmas fesztiválsikereiből kiindulva pedig még sokakét is. Csak éppen a produkció nem annyira iráni, nem annyira a vámpírokról szól (művészfilmnek mű
Mira Sorvino "hihetetlenül zavarba ejtőnek" nevezte az Akadémia döntését, miszerint édesapját, Paul Sorvinót kihagyták az Oscar 2023-as In Memoriam szegmenséből,.
Két dolog miatt féltem a filmtől: 1. A rendező miatt, mivel az alkotásai eléggé megosztók. Ahogyan a filmjeinek értékelése is hullámzó minőséget mutat. 2. A mai LMBTQ hatás erőssége miatt. Nem vagyok homofób, ezt az értékelésem is jelzi, de a céltalan, propaganda jellegű direkt szájba rágást nem kedvelem. Normál határokon belül no problem. Jelentem
Már a film első pár perce ledöbbentett. Nem tudtam, hol vagyok. Csak merem remélni, hogy nem „ott” és nem az történt, amire gondoltam. Mikor megláttam, úgy pattantam ki az ágyból, hogy két lépés után már a gépnél voltam, de aztán megváltozott a helyszín és lehiggadtam. (Remélem, csak az én fantáziám lódult meg egy kicsit.) A film az emberi kegyetle
Bár a sorozat egy gombazombik által elfoglalt világot mutat be, ahol a civilizáció összeomlott, meglepően kevés zombit látunk. A hangsúly a karaktereken van, és a történtek mind az emberi elvetemültséget, a kultúrától való sodródást és az emberség elvesztését dolgozzák fel. Lényegében a The Road sorozatba alakítva. Mindezt remek színészi játékkal,
Giorgos Lanthimos első angol nyelvű filmjében sem hazudtolta meg önmagát. A görög weird wave alapjait lerakó rendező a nemzetközi piacon is egy sokkolóan abszurd világábrázolással és egy borotvaéles társadalomkritikával debütált. A homár egy alternatív, nyomasztóan disztópikus világba vezet, és minimalista eszköztárral kelt markáns és produktív hat
Jessica Alba kétségtelenül Hollywood egyik legdögösebb színésznőjének számít, aki most azt is elmondta, hogy pályafutása elején, hogyan kerülte el azt, hogy ragadozók áldozatává váljon.
Ahol vannak nyertesek, ott bizony vannak vesztesek is. Nincs ez másképp az Oscar-gálán sem, minden évnek megvannak a nagymeglepetései és a még nagyobb drámái. Idén is akadt néhány, színészek és filmek, amelyeket előzetesen mindenki a győztesek közé várt, aztán mégsem. Ezek közül szemezgetünk.
Michael J. Fox őszintén beszélt betegségével kapcsolatban egy friss interjúban, amelyben a színész megjegyezte, hogy egész egyszerűen “nincs ideje az önsajnálatra”.
Nem állíthatjuk, hogy az elmúlt hónapokban ne tettek volna meg mindent a legnagyobb streamingszolgáltatók, hogy igazán izgalmas tartalommal lássanak el minket. A Netflixen pedig ismét egy “sorozatgyilkosos” sztorira kattantak rá a nézők.
Spanyolország horrorban már hosszú-hosszú évek óta erősnek számít, elég csak a REC filmekre, vagy mondjuk a Los ojos de Julia című műea gondolni még 2010-ből. Ennek megfelelően komoly elvárásokkal ültem neki a már 2014-es gyártású Musarañas (Shrew's Nest) című mozinak is. Jelentem, a spanyolokban ezúttal sem kellett csalódnom, sőt mi több, az egyik
Kilenc évvel azután, hogy együtt szerepeltek a True Detective (A törvény nevében) ikonikus első évadában, Matthew McConaughey és Woody Harrelson újra összeállnak.
Az HBO drámájának, a The Last of Us első évada, amely az azonos című videojátékon alapul, hatalmas sikert aratott Bella Ramsey (galériánkban) és Pedro Pascal főszereplésével, a finálé pedig 8,2 millió nézőt vonzott.
A Netflix bejelentette, hogy a Jeff Lemire képregényein alapuló posztapokaliptikus sorozat, a Sweet Tooth: Az agancsos fiú 2. évada április 27-én debütál.
A Showtime a Gattaca alapján készülő tévésorozaton dolgozik, a cselekmény konkrét részleteit azonban titokban tartják, írja saját forrásaira hivatkozva a Variety.
Az idei díjátadó gála is rendkívül izgalmas és szórakoztató volt, éppen ahogy vártuk. A színpadon és a nézőtéren is láthattunk első jelölésüket, díjukat bezsebelőket és nagy visszatérőket is. Akadtak, akik történelmet írtak hétfő hajnalban, de olyanok is, akik láthatóan szomorúan vették tudomásul, hogy az aranyozott szobor nélkül térnek haza.
A film rendezőjét, Adam Greent egyszer megkérdezték egy interjú során, hogy honnan eredt a film története, és a kérdésre adott válasza igencsak érdekes, ugyanis még gyerekkorában egy erdei nyári táborban töltötte az idejét, és ott rémisztgették a gyerekeket azzal, hogy aki elkószál az erdőben, az magára vessen, ugyanis egy baltás gyilkos garázdálko
Artemista véleményével teljesen egyetértek. A film egyszerű vonalvezetésű sci-fibe öntött akciófilm. A kötelező cukormáz az erőszak fölött. Sajnos a mai sci-fikre jellemzően tele van hibákkal, logikai bukfencekkel, értelmetlen gondolatokkal. A teljesen szakszerűtlen jelenetekről nem is beszélve. Élményben hozza a Tűzgyűrű, A holnap határa, az Alien
A 2017-ben indult Blunt Shelter kiadó ma már szinte megkerülhetetlen a lágy, pihentető, háttérzenének is beillő lo-fi hiphop színtéren. A kiadó alapítója, BluntOne producer volt az After Podcast vendége, aki egyre több magyar előadót indít el a nemzetközi ismertség útján.
Batman az Batman, bárki bármit mond. Val Kilmer pedig Val Kilmer. És mégis kellett egy kicsit gondolkodnom azon, hogy ki is játszotta a szuperhőst Jim Carrey Rébusza mellett. Ezzel el is mondtam az előzetes véleményemet a filmről, viszont megvolt az az előnye, hogy nagyon kevés képkocka volt ismerős belőle, így nyugodtan mondhatom, hogy kíváncsian