Összeütközött két teherhajó kedd hajnalban Japán keleti partjainál; a baleset következtében nyoma veszett tizenhat tengerésznek - közölte a japán parti őrség.
Ha egy anyukát megkérdezünk arról, a gyerekek miért szednek fel mindent a földről, és teszik azt a szájukba, általában azt a választ kapjuk, hogy a kicsik így fedezik fel a világot. Pedig a látás, hallás, tapintás és szaglás sokkal jobban segítenek a dolgok meghatározásában.
Szövetségi bírósághoz fellebbezett kiadatása ellen kedden a Magyarországon háborús bűnökkel vádolt Zentai Károly arra hivatkozva, hogy a múlt heti hazugságvizsgálat is ártatlanságát bizonyítja.
Tízmillió fontra - csaknem 3,4 milliárd forintra - biztosították egy kávézólánc fő kávékóstolójának nyelvét. A férfi lassan húsz éve foglalkozik hivatásszerűen az ízlelgetéssel, és több ezer ízt képes megkülönböztetni.
Nyilvánosságra kerültek Elisabeth Fritzl naplójának egyes részletei, amelyekből kiderül, hogy milyen kegyetlen volt apja, aki több mint két évtizedig tartotta őt fogva a házuk alagsorában kialakított cellában. Az írást a néhány nap múlva kezdődő tárgyalás egyik fő bizonyítékaként használják fel az ügyvédek.
Egy Ausztráliában élő családra támadt egy kenguru, amely egy több méter magas ablakon beugorva ijesztett rá a párra és gyerekükre. A férfi igazi hősként viselkedett: leteperte az illetéktelen betolakodót, és kikergette a házból.
A felnőttek ötöde úgy gondolja: nincs azzal probléma, ha egy férfi megpofozza feleségét vagy barátnőjét - többek között ez derül ki egy brit felmérésből, amelynek eredménye sokkolta a belügyminisztert.
Szeretném megtudni, igaz-e, hogy az ajakherpesz nem fertőzhető át a nemi szervekre? Más vírus okozza a kettőt? Hogyan lehet pontosan elkapni másik személytől? - Válogatás a WEBBeteg Orvos válaszol rovatának kérdéseiből.
A szülők gyakran csodálkoznak és mérgelődnek azon, hogy tinédzserkorú gyerekük milyen sokat képes aludni. Pedig a legtöbb kamasz nem lusta, hanem egész egyszerűen biológiailag szüksége van arra, hogy a normálisnál tovább maradjon ágyban.
A tízéves Tia-Mae életében először evett normális ételt, addig ugyanis egy csövön keresztül kapta a táplálékot. A kedvelt ételek listája egyelőre elég rövid, de szülei bíznak abban, hogy a kislány egyre kevesebb ennivalót utasít majd vissza.
Noha az üzletek polcain számtalan úgynevezett fejlesztő DVD-t találni már az egészen picik számára is, a két éves kor előtti TV nézés egyáltalán nem fejleszti a gyermekek intelligenciáját, nyelvi vagy motoros készségét – állítják amerikai kutatók.
"Hívő emberként úgy gondolom, kötelességünk gondoskodni egymásról és csökkenteni az emberi szenvedést" - jelentette ki az amerikai elnök hétfőn, amikor rendeletével feloldotta az őssejtkutatás szövetségi finanszírozásának tilalmát.
Előre terveznek és van elképzelésük a jövőről a csimpánzoknak. Bizonyíték erre Santino, a svédországi Furuvik Állatkert egyik emberszabásúja, amely kifejezetten azért gyűjtögette a köveket, hogy aztán a látogatókat hajigálja meg velük.
Egymillió forint nyomravezetői díjat ajánlott fel a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányság annak, aki érdemi információval segíti a Tiszabőről eltűnt csecsemő utáni nyomozást.
Napi egy pohár bor vagy egy-két üveg sör erősítheti az idős emberek csontozatát - állítják amerikai kutatók, akik azonban arra figyelmeztetnek, hogy a nagyobb mennyiségű alkohol fogyasztása viszont éppen ellenkező hatással jár.
Minden ötvenedik amerikai gyerek megtapasztalja a hajléktalanságot - derült ki egy családi jóléttel foglalkozó amerikai ügynökség jelentéséből. A kutatók szerint a vizsgált időszakhoz képest ma bizonyosan rosszabb a helyzet a bedőlő hiteleket követő kilakoltatások miatt.
Ha tinédzserkorú fiúgyermekünk legalább heti egyszer halat kap vacsorára, nőni fog az intelligenciája - derült ki egy svéd felmérésből, amely azonban arra nem mutatott rá, hogy a lányokra is hasonló hatással van-e a hal fogyasztása.
A költési időszak közeledtével, a városi vetési varjak költőtelepei által okozott kellemetlenségek ellen több településen is szót emelt a lakók egy része az utóbbi hetekben.
Az amerikai Harvard Egyetem Közegészségtani Intézete végzett felmérést a mediterrán diéta és a stroke, valamint a szívinfarktus vonatkozásában. Az, hogy a mediterrán diéta csökkenti a stroke és a cardiovasculáris események rizikóját evidenciának számít, de kevés nagy esetszámú vizsgálat született ez idáig ennek objektív igazolása céljából.